sobota 22. novembra 2008

Istvan's Site - INTRODUCTION TO THE HUNGARIAN LANGUAGE

http://vigyori.multiply.com/journal/item/9/INTRODUCTION_TO_THE_HUNGARIAN_LANGUAGE
Lot of important information about Hungarian language :) Thank you much dear friend István

3 komentáre:

  1. Ahoj Marie !
    Supr odkaz jako dítě jsem umněla maďarsky ale teď už si pamatuju strašně málo a tohle mi oživí vzpomínky :-)
    Díky moc za tenhle odkaz !
    Přeji krásný zbytek zimního dne !
    Helen

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...to ja tak isto:) rozumieť ešte čo to porozumiem, lež napísať, čítať maďarský text robí mi problémy...musím sa tiež troška pritlačiť a načrieť hlbšie, možno ešte čo-to vydolujem zo seba...ja som bola prekvapená, keď som videla, že si v kontakte s niektorými maďarský komunikujúcimi ľuďmi...takže teraz už rozumiem...smiem sa spýtať v ktorých končinách si pobývala v detstve??? či sme sa niekde nestretli???
    Tiež ti prajem pekný večer a príjemný nástup zimnejších dníčkov:)Maja

    OdpovedaťOdstrániť