piatok 7. novembra 2008

Happy unhappy day


...this morning began for me and my Labrador-friend Danny very unfortunately.
We went  as usually on our morning  walk in the good condition and good mood.
 I  opened the gate of my block and wanted him took on guidestring, while he at once 
jumped   and  run right under the wheel of the car...
I was so scared,  so shocked of this accident I was no able to move...
Luckily there was one of my friend and she immediately fetched us into Veterinary surgery.
They made him the all necessary investigation and found that  nothing of him was no broken,
no inner injury only on the hinder right limb he has enough deep wound...
They made him the surgery , gave  him  infusion to fixing his state ...
 .. we came home about midday ,
all the afternoon he slept ...
I before while I was with him now on short evening walk....

It looks that this bad day  Friday for us both was "Happy unhappy day".
 
Only I'm always from this accident in the shock,
always I want to weep ,
on my heart  so heavy stone
lay...
I cannot shake of myself this fright, fear, sadness,
always come tears into my eyes....

Now I to realize how I love this my dear Dog-friend ,
 I realize how happy I am not happened nothing worse, 
thanks GOD not happened nothing worse...

Šťastný nešťastný deň

...dnešné ráno sa začalo pre mňa a môjho  psieho priateľa Labradora Dannyho veľmi nešťastne.
Ako obyčajne vybrali sme sa na  na našu rannú  prechádzku v dobrej pohode  a dobrej nálade.
  Otvárala som bránu nášho bloku a chystala som sa vziať si ho na vodítko, on však naraz skočil a rozbehol sa priamo pod kolesa auta.
Tak zhrozená a vydesená som bola z tejto nehody,že takmer nebola som schopná sa pohnúť...
Našťastie jedna z mojich priateliek nás  ihneď odviezla na chirurgiu Veterinárnej fakulty.
Tam mu urobili všetke nevyhnutné vyšetrenia a potvrdilo sa, že našťastie  nemal žiadnu zlomeninu ani žiadne vnútorné poranenie iba na zadnej pravej labke mal dosť hlbokú ranu...
Po ošetrení dostal infúzie
 kvôli stabilizovania jeho stavu
a zašili mu ranu ...
  Domov sme prišli okolo poludnia ,
celé popoludnie ešte spal ...
Práve pred chvíľou som sa vrátila domov po krátkej  večernej prechádzke....
Takže to vyzerá, že tento zlý piatkový deň
bol pre nás oboch vlastne
"Šťastný nešťastný deň".
 
Iba ja sa stále neviem spamätať,
otrasená som z tejto nehody ,
stále mi do plaču je ,
na srdci sťa ťažký kameň by mi ležal...
Striasť zo seba nemôžem ten údes, strach, smútok,
stále mi z oči  slzy padajú....
Teraz mi vlastne plne dochádza,
ako veľmi mám rada môjho miláčika
psíka -priateľa ,
uvedomujem si, že mám byť vlastne šťastná, že nestalo so nič horšie,
vďaka Bohu, že nestalo sa nič horšie...


4 komentáre:

  1. I happy it wasn't any worse ... hope you get better real soon, dear Danny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. my dear Maria..i pray that Danny is getting well..i understand how you totally feel
    hugs to you and the little darling

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oww, Maria, sorry to hear about Danny...I hope he'll get better soon. Don't be sad Maria, now that he's been through surgery, I'm quite sure that he'll be alright.

    [Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Marie !
    Přeji hezké uzdravení tvému pejskovi ........ a na tomhle příběhu je vidět jak člověk potřebuje přátele a jek je dobré mít takové lidi ve své blízkosti.Dávej pozor na sebe a svého pejska přeji hezký víkend !
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť