streda 15. októbra 2008

Who I am?


Who I am?

Externally it seems
that I frivolous am,
but inside me deep,
live Lady "Prudery".
Unsure often
Ask I myself:
who really I am?.
Am perhaps frivolous
or am lady Prudery's?
Am a woman who loves
without reservation?
Or one who in all only hesitate
and reservations seeks,

problems,
difficulties
always to see...
instead of let them go
on its free course...

No lady Prudery,
I want not
with you more live ,

you inhibit me
to being my real
me...
On my way  I want
farther ahead to go....

I guess I just have sense
who is my really "me".
I'm the woman with wings,
who so like fly and smile,
who with sing on my lips
the pleasure pass out,
not allow any reproaches,
no limitation,
no fear...

Who knows
how have to live,

has no fear
about the future

Who knows
that only today,

the present time,
 will us  guide
on the right way.....

Kto som ja?

Navonok sa zdá sa,
že ľahkovážna som,
vo vnútri však mojom
prudéria sa skrýva.
Neistá často
seba sa pýtam:
aká vlastne som???
Som ja snáď frivolka,
či azda tá prudérka?

Som tá, čo miluje
bezvýhradne,
či tá čo vždy váha,
ktorá vo všetkom
len výhrady hľadá?
Problémy a prekážky
vo všetkom vidí,
miesto by nechala
všetko svojou cestou ísť...

Nie pani prudérka,
nechcem s tebou žiť,
brániš mi sebou byť,
chcem ďalej svojou cestou ísť!

Tuším, že už tuším,
aká vlastne som.
Žena čo krídla má,
miluje smiech a vzlet.
S pesničkou na perách,
radosť čo rozdáva,
nepripustí si žiadne výčitky,
obmedzenia, strach....
Ktorá vie ako žiť,
bez obáv o budúcnosť.
Pozná len dnešok,
prítomný čas,
ktorý nás bude
správnou cestou
viesť.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára