streda 1. októbra 2008

Sweet home....


"Everywhere is well, but be at home is the best" this is often used saying in country where I live .
I´m  just return home from morning walk and morning buying only such prosaic things as cabbage,  eggs, onion. After my experiences with buying such things like this on Zakynthos I´m now so much content with all what I have here  home.
I before thought that there on the warmer sough island will be larger offers a
and bargain prices. But I fond out that offers was poor and everything was there more and more expensive like here.  Only this one was a black point of my staying on Zakynthos. Everything else  was very nice....
Before I went  I felt that I must to go away  for a short time, I must to change a place of my living.... to be later more and more understanding  with this I have here home.
I needed also to clean out every unavailing things of my head,
to forget on  all everyday´s banal problems.
Also for this purpose was this small change very successful and helpful. 
Have you also such experiences dear friend?

For now I wish you all Have a Good morning, have nice Day and enjoy your life my dear friends:)


Sladký domov

"Všade je dobré ale doma je najlepšie" to je často užívané príslovie v krajine, kde žijem.
Práve som sa pred chvíľou vrátila z rannej prechádzky a ranného nákupu iba takých prozaických veci ako kapusta, cibuľa vajíčka. Po predchádzajúcich skúsenostiach s nakupovaním podobných veci v Zakyntose som omnoho viac spokojnejšia so všetkým čo mám tuná doma.
Predtým som sa domnievala, že na teplejšom južnom ostrove bude omnoho pestrejšia ponuka, výhodnejšie ceny. Zistila som však, že ponuka na trhu bola úbohá a ceny omnoho  vyššie ako u nás doma. To je hádam jediný čierny bod z môjho pobytu na Zakyntose.
Všetko ostatné bolo super.
Pred mojím odchodom som mala pocit, že musím odísť preč na určitý čas, že musím na chvíľu zmeniť miesto môjho pobytu.....hádam preto, aby som bola neskôr spokojnejšia s tým čo mám tu doma.
Potrebovala som tiež urobiť dokonalé upratovanie vo vlastnej hlave, zabudnúť na každodenné banálne problémy a starostí.
Dá sa povedať, že aj pre tento účel bola táto malá zmena užitočná a úspešná.
Tiež máte podobné skúseností priatelia?
Pre dnešok Vám všetkým želám Dobré ráno!, Pekný deň! a pekne si užívajte život milí priatelia....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára