štvrtok 16. októbra 2008

My soulmate sister

I have got this reply,
this comment to my poem
"Who I am" from my friend,
soul-mate sister Scarlet...
Her reply is not simply comment,
her reply is grandiose poem,
wonderful declaration about
deepness of her soul,
about her external and inner beauty....



Unsure, often ask myself too, who am I?
I am forever changing moment to moment,
day to day.
I have learn to love the fool in me
the one who feels too much,
talks too much,
takes too many chances,
wins sometimes and loses often,
lacks self-control,
loves and hates,
hurts and gets hurt,
promises and breaks promises,
laughs and cries..
I am all these things..
and yet I am many other things too.
Sometimes I have to stand on my head
to see me and things as they are,
when the world seems so upside-down
that this is the only position
in which anything makes sense. :))
And sometimes, to understand myself,
I must, so to say,
creep within and feel the beating of my own heart..
I too, want to live without fear,
spread my wings and fly high
with song in my heart and on my Lips...



Dostala som túto odpoveď,
tento komentár k mojej básni
"Kto som ja?"
od mojej webovej priateľky,

duchovnej družky, 
sťaby sestry Scarlet...

Jej odpoveď nie je jednoduchý komentár,
jej odpoveď je grandiózna báseň,
nádherné vyznanie
o hĺbke jej duše,
o jej vonkajšej a vnútornej kráse....





Neisto tiež často seba pýtam sa :
Kto som ja?

Ja, stále meniaca sa, z chvíle na chvíľu,
zo dňa na deň.
Ja, ktorá naučila som sa milovať blázna v sebe,
ktorá príliš veľa cíti,
príliš veľa rozpráva,
príliš veľa šanci berie,
víťazi sem-tam a často prehráva,
chýba jej často sebakontrola,
miluje a nenávidí,
zraňuje a zraňuje sa,
sľuby dáva a sľuby zrušuje,
smeje sa  a plače...
To všetko som ja..
a ešte veľa iných vlastností mám tiež.
Na hlavu
postaviť sa  musím niekedy,
by videla som veci tak ako veci sú,
keď svet mi pripadá byť hore nohami,
že toto je jediná možná poloha
v ktorej čokoľvek nejaký zmysel dáva :))
Niekedy chtiac porozumieť si,
takrečeno musím,
vplížit sa do svojho vnútra, 
by cítiť som mohla tĺkot srdca svojeho..
Ja tiež, chcela by som žiť bez obáv,
rozprestrieť svoje krídla a letieť vysoko
s piesňou v mojom srdci
a na mojich perách...

4 komentáre:

  1. What a delightful poem! I feel like that very often. If you feel that way, too, it must be normal! LOL

    OdpovedaťOdstrániť
  2. people lay out themselves so that they will be seen and that they will also validate their existence

    OdpovedaťOdstrániť
  3. That is a beautiful response! I am the one that feels too much and usually keep it to myself...Very nice María!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný komentář !!!
    Pozdravuj svoji přítelkyni :-)
    Helen

    OdpovedaťOdstrániť