sobota 26. januára 2008

Gretings for my friends.....



A Rose For My Friends

I got a dozen roses,
From a friend the other day;
But I only have 1 left,
For I gave them all away.

I gave one to my sister,
Who to me is very dear,
In hopes that it will bring to her
A little floral cheer.

I took one to a friend
Who's not feeling very well;
The flower or the visit -
Which helped more I could not tell.

One went to a friend
I haven't known for very long.
She struggles, so in some small way
I hope this helps her carry on.

The rest went to the ones
Who've helped me in so many ways;
They have been a cheerful presence
On my very dreary days.

The roses were so pretty
I just could not keep them all,
Except one single bud standing
Beautiful and tall.

My friend gave me the flowers
To help brighten up my day,
But the biggest joy I received
Was in giving them away.

This one is for you.

Ruže pre mojích priateľov

Dostal som tucet ruží,
od priateľa v jeden deň;
len  jednu smel som si nechať,
tak rozdal som ich všetké preč...

Dal som jednu mojej sestre,
ktorá ku mne veľmi milá je,
v nádeji, že prinesie jej
trocha kvetinovej nálady.

Jednu priateľovi som dal ,
čo necíti sa  dobré dosť;
Kvet či návšteva -
 potešili ho viac ako viem vypovedať.

Jedna išla k mojej priateľke,
ktorú nevidel som už mnoho liet.
  Čo prebíja sa ťažkým životom,
dúfam že pomôže jej pokračovať.

Ostatné som dal iným známym
čo pomohli mi toľkokrát.
Radostným osviežením oni boli
v mojích  pochmúrných, ťažkých  dňoch.

Tie ruže boli tak krásne
Nemohol som si ich všetké ponechať,
Ostal mi len jeden púpeň
nádherný, dlhý, vzpriamený.

Môj priateľ daroval mi kvety
tak rozjasniť chcel môj deň,
omnoho väčšiu radosť  zažil som
súc ´darovať ich ďalším priateľom...

tá jedná je tu pre teba....




 
 
Tracked by Histats.com

1 komentár: