utorok 1. júla 2008

Barbra Streisand Women In Love




Women in love

Life is a moment to space
When the dream is gone
it's a lonelier place

I kiss the morning goodbye
But down inside, you know we never know why
The road is narrow and long
When eyes meet eyes and the feeling is strong
I turn away from the wall,
I stumble and fall, but I give you it all

Chrous:
I am a woman in love
And I'd do anything to get you into my world and hold you within
It's a right, I defend, over and over again
What do I do?

With you eternally mine
In love there is no measure of time
We planned it all at the start
That you and I live in each other's heart
We may be oceans away
You feel my love, I hear what you say.
No truth is ever a lie,
I stumble and fall, but I give you it all.

(Chrorus)

Ooooh Yes I am a woman in love and I'm talking to you,
You know I know how you feel, what a woman can do.
It's a right, I defend, over and over again.
What do I do.
I'm a woman in love
And I'll do anything to get you into my world
And hold you within
It's a right I defend ....


Zamilovaná žena

Život je okamžik nekonečný
Keď sen je preč,
je to najosamelejšie miesto

Bozk na rannú rozlúčku
Ale upadám, vieš to, ale my nikdy nevieme prečo
Cesta je úzka a dlhá
Keď oči sa s očami stretnú a city sú silné
Odvraciam sa od steny,
zakopnem a padám, ale všetko ti dám .

Ja zamilovaná žena som
Urobila by som čokoľvek
aby som ťa dostala do môjho sveta a udržala v ňom .
To je správne, Ja bránim sa, znova a znova
čo iné môžem urobiť?

S tebou navždy mojím
láska sa nedá merať časom
Všetko sme si tak od začiatku naplánovali
Že ty a ja budeme žiť v srdci toho druhého
Nás môžu oceány deliť
Ty cítiš moju lásku, ja počujem čo ty povieš.
Žiadna pravda nie je lož,
zakopnem a padám, ale všetko ti dám.

Ooooh , áno ja zamilovaná žena som, rozprávam s tebou,
ty vieš, že viem čo ty cítiš, čo žena je schopná urobiť.
To je správne, ja hájiť budem znova a znova.
Čo ja môžem urobiť.
Zamilovaná žena som ja
a čokoľvek urobím aby som ťa dostala do môjho sveta
a udržala ťa v ňom
To je moje právo, ktoré si bránim ....

1 komentár: