nedeľa 16. marca 2008

Spring´s views Jarné zábery



I brought you of my today´s morning walking
some spring´s views,
and added to him some warms  words...)
Enjoy this wonderful Sunday!!!


The Love, the Beauty , a new Hope
there´s to feel everywhere around us.
The Nature threw away it winter´s robes,
all around us springs up, buds,blossoms,
the songs of birds to float you on air,
Love, enjoy and  spread a love ...!!!



doniesla som Vám z dnešnej rannej prechádzky
zopár jarných záberov,
a pribaľujem Vám k ním nám pár vrúcnych slov...
Užite si dnešnej peknej nedele:):):)

Lásku, krásu, novú nádej,
cítiť je všade vôkol nás.
Príroda odhodila svoj zimný šat,
všade všetko pučí, klíči, raší,
vtáčí spev ťa povznáša do výšky,
miluj, užívaj a lásku rozdávaj...



2 komentáre:

  1. Nádhera , vždyť už jsme se na to těšili celou zimu :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne kvetinky, moja mama na vychode mi referovala ze ona uz ma aj fialky :) a my stale kopy snehu (hnusneho spinaveho)... a vyzera to ze nam ma aj na velku noc snezit :( tak sa spon potesim tvojimi peknymi fotkami kvetiniek

    OdpovedaťOdstrániť