piatok 14. marca 2008

Josh Groban - Don't Give Up, You Are Loved




When I´m sick, when I´m alone and sad this song of Josh Groban to help me,
because say me "I´m loved..."
Keď som nemocná, osamelá alebo smutná táto pieseň od Josha Grobana mi pomáha, pretože mi vraví, že " som milovaná..."
Don´t give up, you´re loved

don't give up
it's just the weight of the world
when your heart's heavy
i, i will lift it for you

don't give up
because you want to be heard
If silence keeps you
I, I will break it for you

everybody wants to be understood
well i can hear you
everybody wants to be loved
don't give up
because you are loved

don't give up
it's just the hurt that you hide
when you're lost inside
I, I'll be there to find you

don't give up
because you want to burn bright
If darkness blinds you
I, I will shine to guide you

every body wants to be understood
well I can hear you
every body wants to be loved
don't give up
because you are loved
you are loved

don't give up
it's just the weight of the world

don't give up
evryone needs to be loved
you are loved
don't give up

Nevzdávaj to, si milovaný(á)


Nevzdávaj to!
je to práve ťarcha sveta
keď tvoje srdce je ťažké
ja, ja ti ho povzdvihnem

Nevzdávaj to!
pretože, ty chceš byť vypočutý(á)
ak ťa ticho ubíja,
ja, ja to kvôli tebe prelomím.

Každý túži byť pochopený
dobré, ja ťa počujem
každý túži byť milovaným
nevzdávaj to!
pretože si milovaný(á)

Nevzdávaj to!
je to práve bolesť, ktorú skrývaš ,
keď sa strácaš v sebe
budem tam, aby som ťa našiel(a)
Nevzdávaj to!
pretože ty chceš horieť jasne.

Ak ťa prítmie oslepuje
ja, ja ti budem svietiť a viesť ťa,
každý túži byť pochopený
dobre ja ťa počujem,
každý túži byť milovaným...

Nevzdávaj to!
pretože si milovaný(á)
ty si milovaný,
nevzdávaj to!

To je práve ťarcha sveta
nevzdávaj to!
každý potrebuje byť milovaným
ty si milovaný(á)
nevzdávaj to!

1 komentár:

  1. Joshi je jednoducho jednička! ....
    Na adrese: http://gingergirl26.multiply.com/ alebo na: http://gingergirl25.multiply.com/ nájdeš od neho veľa pesniečiek ako aj videá.
    Ak si jeho fanúšik, tak môžeš navštiť aj túto stránku: http://joshgrobanfansite.multiply.com/

    Pozdravujem Ťa z Nových Zámkoch.

    OdpovedaťOdstrániť