pondelok 11. februára 2008

Spring




The Spring is knocking at the Doors....

The Love, the Beauty , a new Hope
there´s to feel everywhere around us.
The Nature threw away it winter´s robes,
all around us springs up, buds,blossoms,
the songs of birds to float you on air,
Love, enjoy and spread a love ...!!!

Every day I someting new find,
every day I see a lot of beauty,
carefully see, watch about you,
how the nature your gifts give out,
always something new, great, wonderful....

Jar už klope na dvere....

Lásku, krásu, novú nádej,
cítiť je všade vôkol nás.
Príroda odhodila svoj zimný šat,
všade všetko pučí, klíči, raší...
vtáčí spev ťa povznáša do výšky,
miluj, užívaj a lásku rozdávaj...


Každý deň tu niečo nové nájdeš,
každý deň vidíš veľa krásy,
pozorne sleduj, hľaď vôkol seba,
ako príroda svoje dary rozdáva,
vždy niečo nové, krásne, ohromné...

12 komentárov:

  1. I live in Europe, Slovakia, city Kosice. I take here a mape so see:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Though it might be downtown harlem, ny. just kidding,
    looks like a beautiful place

    OdpovedaťOdstrániť
  3. It´s just a suburdan town of city Košice, near of them is wonderful green nature, overflows the river Hornad and as well is here smaller lake, one part of them is for water birds- wild ducks, swans an for fishing and another part is recreation area and for water sports like water skiing...I will often put in here photos that I used to take by my everydays walking with my dog:) I´m glad you like this picture:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Maria, Happy Valentine Day to you. Enjoy your day.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Príroda je krásna. Aj ja sa stále vraciam k prírode. Na tých stránkach, ktoré tu manipulujem (5 ks) sa nachádza zopár prírodných vecí tiež, ale jar je najkrajšia. Fotografovanie je môj koníček, už 8 ročný som mal Kodak Box, 12 ročný Rolleiflex (ako Flexareta, ale podstatne lepšia) a potom nasledovalo asi 15 rôznych fotoaparátov (najväčší teleobjektív 500-ka vážil niekoľko kg). Teraz mám 6 megapix. Panasonic a som kráľ. Strčím si ho do vrecka a idem. Príležitostne ti poukazujem úlovky, e-mail je attila.balazzavinačazet.sk. Ďakujem za pochvalné slová, len keby som mal lepší počítač. Peký deň! Atti

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak predsa som len našla tú mailovú adresu, skúsim ti to poslať a čo sa týka počítača ja som sa minulý rok musela vzdať dovolenky na úkor komplexnej rekonštrukcie počítača. Priateľkin syn mi to všetko prerobil, ja som len z ponožky musela vytiahnuť ťažko našetrených 12-tácov....no čo robiť, keď ja sa na tom webíku cítim ako ryba vo vodičke...asi by som bez neho už nevedela žiť:) A čo sa týka fotenia v tom som ja úplný nováčik a fotím s mobilným telefónom...ale páči sa mi to, začínam tomu prichádzať na chuť, možno sa časom zmôžem aj na nejaký jednoduchší digitálny foťák ...uvidím. Prajem ti pekný večer:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Thank you:) You know every day I something new and beautifull see and take by my dog-walking:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O what a lovely spring
    it make my heart break free
    and never return again
    except after being humbled
    by the winds of majesty !

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Thank you much Abuzuhri for your wonderful poetical comment....Your poem is like a view at this Spring´s beauty....my heart, my soul is in extasy....

    OdpovedaťOdstrániť